Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » I14023YMT yamato

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I14023YMT Yamato

I14023YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego Yamato
yamato I14023YMT
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I14023YMT
I14023YMT
yamato I14023YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I14023YMT yamato
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I14023YMT yamato
51.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I14023YMT

producent:

Yamato

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
nr EAN 5900427509313

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I14023YMT Yamato

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: HONDA PRELUDE V 2.0/2.2 10.96-12.01

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I14023YMT ma zastosowanie do modeli samochodów

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I14023YMT producenta Yamato

HONDA

53560S30005

numery OEM:
HONDA      53560 S30 005

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I14023YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I14023YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.