Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » I30523YMT yamato

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I30523YMT Yamato

I30523YMT Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny Yamato
yamato I30523YMT
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I30523YMT
I30523YMT
yamato I30523YMT Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I30523YMT

producent:

Yamato

Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia
Rozmiar gwintu 1 M12x1,25mm
Rozmiar gwintu 2 M16x1,5
nr EAN 5900427556577

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I30523YMT Yamato

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P pasuje do: HYUNDAI I10 I 1.0-1.2LPG 12.07-05.18

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I30523YMT ma zastosowanie do modeli samochodów

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I30523YMT producenta Yamato

HYUNDAI

577240X000

numery OEM:
HYUNDAI      57724 0X000

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I30523YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I30523YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.