Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » I34005YMT yamato

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I34005YMT Yamato

I34005YMT Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny Yamato
yamato I34005YMT
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I34005YMT
I34005YMT
30.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I34005YMT

producent:

Yamato

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
nr EAN 5900427515970

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I34005YMT Yamato

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 180mm) pasuje do: HONDA CIVIC IV, CIVIC V, CIVIC VI, CRX II, CRX III 1.2-2.0D 09.87-02.01

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I34005YMT ma zastosowanie do modeli samochodów

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I34005YMT producenta Yamato

HONDA

53010S04000, 53010S04J51, 53521SH3003

numery OEM:
HONDA      53010 S04 000
HONDA      53010 S04 J51
HONDA      53521 SH3 003

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I34005YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I34005YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.