Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » I35035YMT yamato

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I35035YMT Yamato

I35035YMT Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny Yamato
yamato I35035YMT
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I35035YMT
I35035YMT
yamato I35035YMT Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I35035YMT yamato

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I35035YMT

producent:

Yamato

Rozmiar gwintu 1 M16x1,50
Rozmiar gwintu 2 M12x1,25
Długość [mm] 328
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 5900427517646

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I35035YMT Yamato

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 328mm) pasuje do: MITSUBISHI LANCER CARGO/KOMBI, LANCER V, LANCER VII, MIRAGE IV, MIRAGE V 1.3-2.0 12.91-12.13

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I35035YMT ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I35035YMT producenta Yamato

MITSUBISHI

MR491358

numery OEM:
MITSUBISHI      MR 491 358

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I35035YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I35035YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.