Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » I38008YMT yamato

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38008YMT Yamato

I38008YMT Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny Yamato
yamato I38008YMT
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38008YMT
I38008YMT
yamato I38008YMT Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38008YMT yamato
53.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I38008YMT

producent:

Yamato

Rozmiar gwintu 1 M14x1,50
Rozmiar gwintu 2 M12x1,25
Długość [mm] 235,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 5900427518537

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38008YMT Yamato

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 235,5mm) pasuje do: SUZUKI CARRY, JIMNY, WAGON R+ 1.0/1.3 02.98-

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38008YMT ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38008YMT producenta Yamato

SUZUKI

4883076G00, 4883076G00000

numery OEM:
SUZUKI      48830-76G00
SUZUKI      48830-76G00-000

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38008YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I38008YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.