Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi A4 B6 (8E2) 1.8 T quattro (2001.07-2004.12) 170km » 23.156.03 ufi
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 (8e2) 1.8 T Quattro (2001.07-2004.12) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

FILTR OLEJU VW LT28-55 D 83- VW LT28-55TD 83- SZT UFI 23.156.03 UFI

23.156.03 FILTR OLEJU VW LT28-55 D 83- VW LT28-55TD 83- SZT UFI UFI
42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

23.156.03

producent:

UFI

Wysokość [mm]192
Wymiar gwintu3/4-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm]93
Średnica zewnętrzna 1 [mm]95
Średnica zewnętrzna 2 [mm]72
Średnica wewnętrzna 1 [mm]62
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]2,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z zaworem zwrotnym
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
JakośćPJ

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie FILTR OLEJU VW LT28-55 D 83- VW LT28-55TD 83- SZT UFI 23.156.03 UFI

Filtr oleju (przykręcany) pasuje do: VOLVO 740, 760, 780, 940, 940 II, 960, VW CALIFORNIA T4 CAMPER, LT 28-35 I, LT 40-55 I, TRANSPORTER T4 1G-DW 12.78-06.03
numery OEM:
VAG      074115561
VAG      075115561
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie FILTR OLEJU VW LT28-55 D 83- VW LT28-55TD 83- SZT UFI 23.156.03 UFI w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Informacjie o producencie filtrów UFI


UFI Filters to światowy lider w produkcji filtrów samochodowych, oferujący filtry oleju, powietrza, paliwa oraz kabinowe. Dzięki innowacyjnym technologiom i wysokim standardom jakości, firma dostarcza produkty do wielu marek samochodów, zapewniając trwałość i efektywność filtracji.