Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen TOUAREG (7LA, 7L6, 7L7) 4.2 V8 FSI (2006.06-2010.05) 350km » 0219-01-01707 4max
wybrany samochód: 
Volkswagen Touareg (7la, 7l6, 7l7) 4.2 V8 Fsi (2006.06-2010.05) 350km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-01707 4MAX

0219-01-01707 Tłumik układu wydechowego, tylny 4MAX
152.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

0219-01-01707

producent:

4MAX

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-01707 4MAX

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: OPEL ASTRA F, KADETT E 1.2-2.0 09.84-01.98
numery OEM:
OPEL      5852988
OPEL      852061
OPEL      852220
OPEL      852258
OPEL      852314
OPEL      852932
OPEL      90183160
OPEL      90190005
OPEL      90297675
OPEL      90297676
OPEL      90399032
OPEL      90409243
OPEL      90442745
VAUXHALL      852061
VAUXHALL      852220
VAUXHALL      852258
VAUXHALL      852314
VAUXHALL      852932
VAUXHALL      90183160
VAUXHALL      90190005
VAUXHALL      90297675
VAUXHALL      90297676
VAUXHALL      90399032
VAUXHALL      90409243
VAUXHALL      90442745
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-01707 4MAX w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.