Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Kia CEED (CD) 1.0 T-GDI MHEV (2021-???) 120km » C52023ABE abe
wybrany samochód: 
Kia Ceed (cd) 1.0 T-gdi Mhev (2021-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy C52023ABE ABE

C52023ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C52023ABE
Cylinderek hamulcowy C52023ABE
C52023ABE
abe C52023ABE Cylinderek hamulcowy
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C52023ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu z lewej
Średnica tłoka cylindra [mm]19,05
nr EAN5900427208025

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C52023ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: TOYOTA CALDINA, CARINA E VI, CARINA VII, CELICA, COROLLA, COROLLA FX, CORONA, OPA 1.3-2.0D 08.83-12.07
numery OEM:
TOYOTA      47570 20 060

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C52023ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.