Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Ford FOCUS I Turnier (DNW) 1.8 Turbo DI / TDDi (1999.02-2004.11) 90km » C5F012ABE abe
wybrany samochód: 
Ford Focus I Turnier (dnw) 1.8 Turbo Di / Tddi (1999.02-2004.11) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy C5F012ABE ABE

C5F012ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C5F012ABE
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C5F012ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka cylindra [mm]22
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN5900427209701

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C5F012ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: ALFA ROMEO 146, FIAT BRAVA, BRAVO I, MAREA, LANCIA DELTA II 1.2-2.4D 10.95-12.02
numery OEM:
ALFA ROMEO      9947161
FIAT      9 947 161
FIAT      9950817
zamienniki:
402269
brak
VALEO
39-4254
KAGER
39-4582
KAGER
R220020A1
brak
FTE automotive GmbH
RZ-3490
brak
OPTIMAL
FHW226
brak
FERODO
62867
brak
A.B.S.
62868
brak
A.B.S.
W4479
brak
KAWE

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C5F012ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.