Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Citroën BERLINGO MULTISPACE (B9) 1.6 BlueHDi 100 (2014.12-???) 99km » C5P012ABE abe
wybrany samochód: 
Citroën Berlingo Multispace (b9) 1.6 Bluehdi 100 (2014.12-???) 99km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy C5P012ABE ABE

C5P012ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C5P012ABE
Cylinderek hamulcowy C5P012ABE
C5P012ABE
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C5P012ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka cylindra [mm]19,05
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN5900427210479

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C5P012ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: PEUGEOT 106 I, 206, 206+, RENAULT THALIA III 1.0-1.9D 08.91-
numery OEM:
PEUGEOT      4402 92

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C5P012ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.