Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Ford S-MAX (WA6) 2.0 EcoBoost (2010.07-2014.12) 199km » 24.3219-1112.3 ate
wybrany samochód: 
Ford S-max (wa6) 2.0 Ecoboost (2010.07-2014.12) 199km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 24.3219-1112.3 ATE

24.3219-1112.3 Cylinderek hamulcowy ATE
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

020311

numer części:

24.3219-1112.3

producent:

ATE

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]19,0
MateriałŻeliwo szare
System hamulcowyBendix
Dostępne MAPP-Code

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 24.3219-1112.3 ATE

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: PEUGEOT 106 I, 106 I/HATCHBACK, 106 II, 106 II/HATCHBACK, 206, 206+ 1.0-Electric 08.91-
numery OEM:
PEUGEOT      4402 92

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 24.3219-1112.3 ATE w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 24.3219-1112.3 ATE:

2025-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-12-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-12-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-12-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Brand ATE należy do koncenru Continental Teves, który jest jednym z większych dostawców części samochodowych na świecie. Firma powstała w roku 1906 i do czasów obecnych, ugruntowała sobie pozycję jako dostawca układów hamulcowych na pierwszy montaż oraz na rynek niezależny.

ATE specjalizuje się w częściach układu hamulcowego, takich jak: tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe, bębny, szczęki, cylinderki hamulcowe i pompy hamulcowe. Jest innowatorem takich rozwiązań jak podwójna pompa hamulcowa, zasilającą hamulce przedniej i tylnej osi pojazdu.