Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI Mild Hybrid quattro (2020.08-???) 286km » C9F015ABE abe
wybrany samochód: 
Audi A5 Sportback (f5a, F5f) 50 Tdi Mild Hybrid Quattro (2020.08-???) 286km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C9F015ABE ABE

C9F015ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C9F015ABE
Pompa hamulcowa C9F015ABE
87.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C9F015ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]22,22
nr EAN5900427247352

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C9F015ABE ABE

Pompa hamulcowa (22,2/22,22mm) pasuje do: ALFA ROMEO AR 6, CITROEN C25, FIAT DUCATO, TALENTO, PEUGEOT J5 1.8-2.5D 09.81-05.94
numery OEM:
ALFA ROMEO      9938829
CITROËN      99 388 259
CITROËN      ZF 09 937 665
CITROËN      ZF 09 938 829
FIAT      9938829
FIAT      9946385
PEUGEOT      4601 83
PEUGEOT      4601 88
zamienniki:
0 204 122 150
brak
BOSCH
H22949.0.1
brak
FTE automotive GmbH
0 204 122 202
brak
BOSCH
0 204 123 312
brak
BOSCH

Zastosowanie Pompa hamulcowa C9F015ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.