Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » CZH1030 abe

Zacisk hamulcowy CZH1030 ABE

CZH1030 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1030
126.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CZH1030

dostawca:

ABE

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1030 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: CHEVROLET ASTRA, LACETTI, NUBIRA, DAEWOO LACETTI, NUBIRA 1.4-2.0D 05.97-

Zacisk hamulcowy CZH1030 ma zastosowanie do modeli samochodów

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

Numery OE Zacisk hamulcowy CZH1030 producenta ABE

CHEVROLET

96250030, 96391881, 96418872, 96549789

DAEWOO

96249285, 96250030, 96268461, 96391881, 96418872, 96549789

numery OEM:
CHEVROLET      96250030
CHEVROLET      96391881
CHEVROLET      96418872
CHEVROLET      96549789
DAEWOO      96249285
DAEWOO      96250030
DAEWOO      96268461
DAEWOO      96391881
DAEWOO      96418872
DAEWOO      96549789
zamienniki:
J3220906
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
1301215002
brak
SBS
F 10 001
brak
BREMBO
38111600
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1030 ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy CZH1030 ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.