Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) (1986.01-1987.10) 118km » CZH1030 abe
wybrany samochód: 
Mazda 626 Ii Coupe (gc) 2.0 I Turbo (gc10e1) (1986.01-1987.10) 118km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1030 ABE

CZH1030 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1030
131.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1030

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]24
System hamulcowyDAC
sparowany numer artykułuCZH1029
Średnica tłoka [mm]54

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1030 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: CHEVROLET ASTRA, LACETTI, NUBIRA, DAEWOO LACETTI, NUBIRA 1.4-2.0D 05.97-
numery OEM:
CHEVROLET      96250030
CHEVROLET      96391881
CHEVROLET      96418872
CHEVROLET      96549789
DAEWOO      96249285
DAEWOO      96250030
DAEWOO      96268461
DAEWOO      96391881
DAEWOO      96418872
DAEWOO      96549789
zamienniki:
J3220906
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
1301215002
brak
SBS
F 10 001
brak
BREMBO
38111600
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1030 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu