Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » CZH1057 abe

Zacisk hamulcowy CZH1057 ABE

CZH1057 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1057
Zacisk hamulcowy CZH1057
170.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CZH1057

producent:

ABE

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1057 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: HONDA CIVIC VI, CIVIC VII, CONCERTO, MG MG ZR, ROVER 200, 200 II, 400, 400 II, 45 I, COUPE, STREETWISE 1.1-2.0D 08.89-09.05

Zacisk hamulcowy CZH1057 ma zastosowanie do modeli samochodów

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

Numery OE Zacisk hamulcowy CZH1057 producenta ABE

ROVER

EJP1439, GBC156, SEG000090

HONDA

45012-S6D-E01, 45012-S6D-E02, 45013-ST3-E00, 45023-SK3-E00

numery OEM:
HONDA      45012-S6D-E01
HONDA      45012-S6D-E02
HONDA      45013-ST3-E00
HONDA      45023-SK3-E00
ROVER      EJP1439
ROVER      GBC156
ROVER      SEG000090

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1057 ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy CZH1057 ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.