Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda 929 IV (HD) 3.0 i (HDES) (1991.07-1996.03) 190km » CZH1057 abe
wybrany samochód: 
Mazda 929 Iv (hd) 3.0 I (hdes) (1991.07-1996.03) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1057 ABE

CZH1057 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1057
Zacisk hamulcowy CZH1057
174.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1057

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]21
System hamulcowyGIRLING
sparowany numer artykułuCZH1058
Średnica tłoka [mm]54

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1057 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: HONDA CIVIC VI, CIVIC VII, CONCERTO, MG MG ZR, ROVER 200, 200 II, 400, 400 II, 45 I, COUPE, STREETWISE 1.1-2.0D 08.89-09.05
numery OEM:
HONDA      45012-S6D-E01
HONDA      45012-S6D-E02
HONDA      45013-ST3-E00
HONDA      45023-SK3-E00
ROVER      EJP1439
ROVER      GBC156
ROVER      SEG000090

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1057 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu