Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » CZH1060 abe

Zacisk hamulcowy CZH1060 ABE

CZH1060 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1060
160.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1060

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]30
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
System hamulcowyGIRLING
sparowany numer artykułuCZH1059
Średnica tłoka [mm]30

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1060 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: HONDA CIVIC IV, CIVIC VI, CONCERTO, JAZZ II, MG MG ZR, ROVER 200, 200 II, 25 I, 400, 400 II, 45 I, COUPE, STREETWISE 1.1-2.0D 01.88-09.07

Zacisk hamulcowy CZH1060 ma zastosowanie do modeli samochodów

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

Numery OE Zacisk hamulcowy CZH1060 producenta ABE

ROVER

EJP1424, GBC161

HONDA

43012-ST3-E00, 43012-ST3-E01, 43021-SK3-E00

numery OEM:
HONDA      43012-ST3-E00
HONDA      43012-ST3-E01
HONDA      43021-SK3-E00
ROVER      EJP1424
ROVER      GBC161

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1060 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu