Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ldv CONVOY Furgon 2.5 TDI (1998.10-2009.04) 101km » CZH1063 abe
wybrany samochód: 
Ldv Convoy Furgon 2.5 Tdi (1998.10-2009.04) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1063 ABE

CZH1063 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1063
Zacisk hamulcowy CZH1063
136.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1063

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]21
System hamulcowyNISSIN
sparowany numer artykułuCZH1064
Średnica tłoka [mm]54

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1063 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: HONDA CIVIC V, CIVIC VI, CRX III, DOMANI, LOGO, S2000 1.3-2.2 10.91-
numery OEM:
HONDA      45019-S04-003
HONDA      45019-S04-G01
HONDA      45019-S04-V01
HONDA      45019-SO4-003
HONDA      45019-SO4-V01
HONDA      45019-SR3-V00
HONDA      45019-SR3-V01
HONDA      45230-SR3-V12
HONDA      45230-SR3-V14

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1063 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu