Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Piaggio TPH TPH 50 X-R (TEC) (2000.03-2013.12) 4km » CZH1066 abe
wybrany samochód: 
Piaggio Tph Tph 50 X-r (tec) (2000.03-2013.12) 4km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1066 ABE

CZH1066 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1066
Zacisk hamulcowy CZH1066
106.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CZH1066

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]9
System hamulcowyNISSIN
sparowany numer artykułuCZH1065
Średnica tłoka [mm]38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1066 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: HONDA ACCORD IX, ACCORD VII, ACCORD VIII, CR-V II, CR-V IV, LEGEND II, LEGEND III, ODYSSEY, SHUTTLE, STEPWGN 2.0-3.5 01.91-
numery OEM:
HONDA      43018-S7S-000
HONDA      43018-S9A-A00
HONDA      43018-SX0-000
HONDA      43210-SP0-003
HONDA      43210-SP0-E01
HONDA      43210SP0E03

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1066 ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy CZH1066 ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.