Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A4 B7 (8EC) 1.8 T (2004.11-2008.06) 163km » CZH1109 abe
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 (8ec) 1.8 T (2004.11-2008.06) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1109 ABE

CZH1109 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1109
129.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1109

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]42
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]18
System hamulcowyAKEBONO
sparowany numer artykułuCZH1110
Średnica tłoka [mm]42

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1109 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: ISUZU TROOPER II, TROOPER III, OPEL FRONTERA A, FRONTERA A SPORT, FRONTERA B, MONTEREY A, MONTEREY B 2.0-3.5 08.91-08.04
numery OEM:
ISUZU      8971444790
OPEL      542265
OPEL      542267
OPEL      542283
OPEL      97035259
OPEL      97039051
OPEL      97144479
zamienniki:
729351
brak
A.B.S.
J3219007
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
13012136133
brak
SBS
F 59 098
brak
BREMBO
38096500
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1109 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu