Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Smart ROADSTER (452) 0.7 (452.434) (2003.04-2005.11) 82km » CZH1125 abe
wybrany samochód: 
Smart Roadster (452) 0.7 (452.434) (2003.04-2005.11) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1125 ABE

CZH1125 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1125
Zacisk hamulcowy CZH1125
159.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1125

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
System hamulcowyLUCAS
do przewodu Ø [mm]3,0
sparowany numer artykułuCZH1124
Średnica tłoka [mm]38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1125 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: DS DS 3, OPEL ASTRA G, ASTRA G/KOMBI, MERIVA A, ZAFIRA A 1.6-2.2D 03.98-07.19
numery OEM:
OPEL      1605078
OPEL      1605116
OPEL      1605119
OPEL      1605971
OPEL      542044
OPEL      542468
OPEL      5542276
OPEL      93170607
OPEL      93171071
OPEL      93175250
OPEL      93176085
OPEL      93176623
OPEL      93184693
VAUXHALL      93170607
VAUXHALL      93171071
VAUXHALL      93175250
VAUXHALL      93176085
VAUXHALL      93176623

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1125 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu