Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel CORSA C Furgon/hatchback (X01) 1.3 CDTI 16V (F08, W5L) (2005.07-2006.06) 69km » CZH1137 abe
wybrany samochód: 
Opel Corsa C Furgon/hatchback (x01) 1.3 Cdti 16v (f08, W5l) (2005.07-2006.06) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1137 ABE

CZH1137 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1137
Zacisk hamulcowy CZH1137
176.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1137

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]9
System hamulcowyLUCAS
sparowany numer artykułuCZH1136
Średnica tłoka [mm]38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1137 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: DS DS 3, CITROEN C4, C4 I, C4 II, DS3, DS4, PEUGEOT 2008 I, 207, 307, 307/KOMBI, 308, 308 I, 308 I/KOMBI, 405 I, PARTNER ORIGIN 1.4-2.0D 06.87-
numery OEM:
CITROËN      4400N5
CITROËN      4401N7
PEUGEOT      16 381 561 80
PEUGEOT      1607375780
PEUGEOT      4400N5
PEUGEOT      4401N7

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1137 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu