Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTI 16V Cat 4WD (E38A, E39A, E33A) (1991.09-1992.10) 150km » CZH1204 abe
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vi Sedan (e3_a) 2.0 Gti 16v Cat 4wd (e38a, E39a, E33a) (1991.09-1992.10) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1204 ABE

CZH1204 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1204
Zacisk hamulcowy CZH1204
155.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1204

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
System hamulcowyLUCAS
do przewodu Ø [mm]3,0
sparowany numer artykułuCZH1205
Średnica tłoka [mm]38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1204 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: DS DS 3, AUDI 50, A4 B6, A6 C5, A7, SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC, VW CALIFORNIA T4 CAMPER, PARATI III, PASSAT B1, PASSAT B2, PASSAT B5.5 0.8-3.6 09.75-
numery OEM:
AUDI      701 615 423
SEAT      701 615 423
SKODA      701 615 423
VOLKSWAGEN      701 615 423
VOLKSWAGEN      7D0609701E
VOLKSWAGEN      7D0615423B

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1204 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu