Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Fiat BRAVO I (182_) 1.9 JTD (2000.09-2001.10) 100km » CZH1214 abe
wybrany samochód: 
Fiat Bravo I (182_) 1.9 Jtd (2000.09-2001.10) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1214 ABE

CZH1214 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1214
Zacisk hamulcowy CZH1214
187.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1214

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
MateriałŻeliwo
System hamulcowyLUCAS
sparowany numer artykułuCZH1215
Średnica tłoka [mm]54

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1214 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: AUDI 50, A4 B5, A4 B6, A4 B7, A7, DACIA DUSTER/SUV, RENAULT CLIO IV/HATCHBACK, SEAT EXEO, EXEO ST, IBIZA IV, IBIZA IV SC 0.8-4.2 09.75-
numery OEM:
AUDI      8615123
AUDI      8E0615123
AUDI      8E0615123D
AUDI      8E0615123X
SEAT      8E0 615 123
SEAT      8E0 615 123X
SEAT      8E0615123D
SKODA      8E0 615 123
SKODA      8E0 615 123X
VOLKSWAGEN      8E0615123
VOLKSWAGEN      8E0615123D
VOLKSWAGEN      8E0615123X
VAG      8E0 615 123
VAG      8E0 615 123X

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1214 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu