Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 214787 nk

Zacisk hamulca 214787 NK

214787 Zacisk hamulca NK
149.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

214787

producent:

NK

parzyste numery artykułów 214788
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta LUCAS
Ograniczenia producenta TRW
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm] 54
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 22
nr EAN 5703858240653

skład zestawu:
8699055 Tłoczek, zacisk hamulca
8899006 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999004 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 214787 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. AUDI P. A4 95-08 LE

Zacisk hamulca 214787 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Zacisk hamulca 214787 producenta NK

AUDI

8E0615123, 8E0615123D, 8E0615123X

VOLKSWAGEN

8E0615123, 8E0615123D, 8E0615123X

SEAT

8E0615123, 8E0615123D, 8E0615123X

numery OEM:
AUDI      8E0 615 123
AUDI      8E0 615 123 D
AUDI      8E0 615 123 X
SEAT      8E0 615 123
SEAT      8E0 615 123 D
SEAT      8E0 615 123 X
SKODA      8E0 615 123
SKODA      8E0 615 123 D
SKODA      8E0 615 123 X
VOLKSWAGEN      8E0 615 123
VOLKSWAGEN      8E0 615 123 D
VOLKSWAGEN      8E0 615 123 X

Zastosowanie Zacisk hamulca 214787 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu