Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Nissan CHERRY II coupe (N10) 1.2 (1978.08-1981.07) 52km » CZH1220 abe
wybrany samochód: 
Nissan Cherry Ii Coupe (n10) 1.2 (1978.08-1981.07) 52km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1220 ABE

CZH1220 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1220
Zacisk hamulcowy CZH1220
182.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1220

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]41
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]9
System hamulcowyLUCAS
do przewodu Ø [mm]3,0
sparowany numer artykułuCZH1221
Średnica tłoka [mm]41

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1220 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: AUDI 50, A4 B6, A7, SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC, LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, PARATI III, PASSAT B1, PASSAT B2 0.8-3.6 09.75-
numery OEM:
AUDI      1J0 615 423A
SEAT      1J0615423A
SKODA      1J0615423A
VOLKSWAGEN      1J0615423A

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1220 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu