Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 2.9 VR6 Syncro (1994.01-1997.05) 184km » 214729 nk
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B3/b4 Variant (3a5, 35i) 2.9 Vr6 Syncro (1994.01-1997.05) 184km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 214729 NK

214729 Zacisk hamulca NK

    Ocena:
numer części:

214729

dostawca:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów214730
MateriałAluminium
Ograniczenia producentaLUCAS
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm]41
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]9
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]230
do przewodu Ø [mm]3
nr EAN5703858564759
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8647022 Tłoczek, zacisk hamulca
8847020 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8947010 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 214729 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. SKODA T. OCTAVIA 1,6-2,0 96-10 LE
numery OEM:
SEAT      1J0 615 423 A
SKODA      1J0 615 423 A
VOLKSWAGEN      1J0 615 423 A

Zastosowanie Zacisk hamulca 214729 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.