Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel ASTRA H sedan (A04) 1.3 CDTi (L69) (2007.02-2010.10) 90km » CZH1221 abe
wybrany samochód: 
Opel Astra H Sedan (a04) 1.3 Cdti (l69) (2007.02-2010.10) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1221 ABE

CZH1221 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1221
Zacisk hamulcowy CZH1221
179.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CZH1221

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]41
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]9
System hamulcowyLUCAS
do przewodu Ø [mm]3,0
sparowany numer artykułuCZH1220
Średnica tłoka [mm]41

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1221 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: AUDI 50, A4 B6, A7, SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC, LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, PARATI III, PASSAT B1, PASSAT B2 0.8-3.6 09.75-
numery OEM:
AUDI      1J0 615 424A
SEAT      1J0615424A
SKODA      1J0615424A
VOLKSWAGEN      1J0615424A

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1221 ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy CZH1221 ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.