Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi Q5 (FYB, FYG) SQ5 TDI Mild Hybrid quattro (2021.01-???) 341km » CZH1230 abe
wybrany samochód: 
Audi Q5 (fyb, Fyg) Sq5 Tdi Mild Hybrid Quattro (2021.01-???) 341km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1230 ABE

CZH1230 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1230
139.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1230

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica [mm]48
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
System hamulcowyGIRLING
sparowany numer artykułuCZH1231
Średnica tłoka [mm]48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1230 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: DACIA LOGAN, SANDERO, RENAULT 11, 19 I, 19 I CHAMADE, 19 II, 19 II CHAMADE, 21, 9, CLIO I, CLIO I/HATCHBACK, CLIO II 0.9-Electric 09.81-
numery OEM:
RENAULT      5002673
RENAULT      7701201769
DACIA      6001547616
DACIA      7701208171
DACIA      7701499274

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1230 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu