Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » CZH1299 abe

Zacisk hamulcowy CZH1299 ABE

CZH1299 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1299
190.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CZH1299

dostawca:

ABE

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1299 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: AUDI 50, A4 B6, A7, SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, SKODA FABIA I, FABIA II, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK 0.8-3.6 09.75-

Zacisk hamulcowy CZH1299 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Zacisk hamulcowy CZH1299 producenta ABE

SKODA

6Q0615124, 6Q0615124A, 6Y0615124

SEAT

6Q0615124, 6Q0615124A

VOLKSWAGEN

6Q0615124, 6Q0615124A

numery OEM:
AUDI      6Q0 615 124
AUDI      6Q0615124A
SEAT      6Q0 615 124
SEAT      6Q0615124A
SKODA      6Q0 615 124
SKODA      6Q0615124A
SKODA      6Y0615124
VOLKSWAGEN      6Q0615124
VOLKSWAGEN      6Q0615124A

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1299 ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy CZH1299 ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.