Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault RAPID Furgon/minivan (F40_, G40_) 1.9 D (F40P, F40N, F40E) (1991.09-1998.03) 64km » CZH1317 abe
wybrany samochód: 
Renault Rapid Furgon/minivan (f40_, G40_) 1.9 D (f40p, F40n, F40e) (1991.09-1998.03) 64km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1317 ABE

CZH1317 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1317
Zacisk hamulcowy CZH1317
157.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CZH1317

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]11
System hamulcowyATE
sparowany numer artykułuCZH1316
Średnica tłoka [mm]38
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]11
System hamulcowyATE
sparowany numer artykułuCZH1316
Średnica tłoka [mm]38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1317 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 I, S40 II, V40, V50, FORD C-MAX, C-MAX II, FOCUS C-MAX, FOCUS I, FOCUS II, FOCUS III, FOCUS II/KOMBI 1.0-Electric 12.02-
numery OEM:
FORD      1223704
FORD      1324304
FORD      1365648
FORD      2080513
FORD      RM3M512M088BA
MAZDA      BPYK-26-61X
MAZDA      BPYK-26-61XA
MAZDA      BPYK-26-61XB
VOLVO      36000903
VOLVO      8 602 912
VOLVO      8 603 736

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1317 ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy CZH1317 ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.