Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Honda CLR CLR 125 Cityfly (JD18) (1998.01-1999.12) 11km » CZH1361 abe
wybrany samochód: 
Honda Clr Clr 125 Cityfly (jd18) (1998.01-1999.12) 11km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1361 ABE

CZH1361 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1361
167.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1361

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]48
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
System hamulcowyBREMBO
sparowany numer artykułuCZH1360
Średnica tłoka [mm]48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1361 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 4,6-T (B906), VIANO (W639), VW CRAFTER 30-35, CRAFTER 30-50 1.8-3.5 04.06-
numery OEM:
AUDI      2E0 615 102
AUDI      2E0615102F
AUDI      2E0615106B
MERCEDES-BENZ      003 420 86 83
MERCEDES-BENZ      0044205683
MERCEDES-BENZ      A0034208683
MERCEDES-BENZ      A0044205683
SEAT      2E0 615 102
SEAT      2E0615102F
SEAT      2E0615106B
SKODA      2E0 615 102
SKODA      2E0615102F
SKODA      2E0615106B
VOLKSWAGEN      2E0 615 102
VOLKSWAGEN      2E0615102F
VOLKSWAGEN      2E0615106B

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1361 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu