Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ssangyong TIVOLI 1.6 GPL Napęd na wszystkie koła (2015.03-???) 128km » CZH1426 abe
wybrany samochód: 
Ssangyong Tivoli 1.6 Gpl Napęd Na Wszystkie Koła (2015.03-???) 128km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1426 ABE

CZH1426 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1426
196.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1426

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]46
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]24
System hamulcowyATE
sparowany numer artykułuCZH1427
Średnica tłoka [mm]46

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1426 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: BMW 1 (E82), 3 (E90), 3 (E92), 3 (E93), 5 (E60), 6 (E63), 6 (E64), 7 (E65, E66, E67) 2.0D-6.0 07.01-10.13
numery OEM:
BMW      34 21 6 753 679
BMW      34212283163
zamienniki:
13012115219
brak
SBS
F 06 136
brak
BREMBO
11.9461-9983.2
brak
ATE

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1426 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu