Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel ASTRA H sedan (A04) 1.4 (L69) (2007.02-2010.06) 90km » CZH1506 abe
wybrany samochód: 
Opel Astra H Sedan (a04) 1.4 (l69) (2007.02-2010.06) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1506 ABE

CZH1506 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1506
Zacisk hamulcowy CZH1506
224.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1506

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]36
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
System hamulcowyBOSCH
sparowany numer artykułuCZH1507
Średnica tłoka [mm]36

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1506 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: ABARTH GRANDE PUNTO, PUNTO, PUNTO EVO, FIAT GRANDE PUNTO, PUNTO, PUNTO EVO, PUNTO/HATCHBACK, OPEL CORSA D 0.9-1.9D 10.05-
numery OEM:
FIAT      77363937
FIAT      77365453
FIAT      77365460
OPEL      5 42 164
OPEL      5 42 548
OPEL      542546
OPEL      5542103
OPEL      93189817
OPEL      93192463
OPEL      93192465
OPEL      95508711
OPEL      95520052
OPEL      95522019
VAUXHALL      93192463
VAUXHALL      93192465
VAUXHALL      95508711

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1506 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu