Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Land Rover RANGE ROVER III (L322) 5.0 4x4 (2009.09-2012.08) 375km » CZH1507 abe
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Iii (l322) 5.0 4x4 (2009.09-2012.08) 375km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1507 ABE

CZH1507 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1507
Zacisk hamulcowy CZH1507
224.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1507

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]36
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
System hamulcowyBOSCH
sparowany numer artykułuCZH1506
Średnica tłoka [mm]36

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1507 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: ABARTH GRANDE PUNTO, PUNTO, PUNTO EVO, FIAT GRANDE PUNTO, PUNTO, PUNTO EVO, PUNTO/HATCHBACK, OPEL CORSA D 0.9-1.9D 10.05-
numery OEM:
FIAT      77363938
FIAT      77365454
FIAT      77365461
OPEL      5 42 165
OPEL      5 42 547
OPEL      5 42 549
OPEL      5542104
OPEL      93189818
OPEL      93192464
OPEL      93192466
OPEL      95508712
OPEL      95520091
OPEL      95522021
VAUXHALL      93192464
VAUXHALL      93192466
VAUXHALL      95508712

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1507 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu