Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V (2010.04-2018.01) 105km » CZH1565 abe
wybrany samochód: 
Dacia Duster (hs_) 1.6 16v (2010.04-2018.01) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1565 ABE

CZH1565 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1565
Zacisk hamulcowy CZH1565
107.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1565

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]30
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
System hamulcowyMANDO
sparowany numer artykułuCZH1564
Średnica tłoka [mm]30

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1565 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: HYUNDAI I20 I 1.1D-1.6D 08.08-12.15
numery OEM:
HYUNDAI      58311-1JA30
HYUNDAI      58400-1J300
HYUNDAI      58400-1J310
zamienniki:
F 30 155
brak
BREMBO
38240100
brak
TEXTAR
J3220507
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1565 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu