Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën JUMPY I Furgon (BS_, BT_, BY_, BZ_) 1.6 i (1995.10-2000.08) 79km » CZH1590 abe
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy I Furgon (bs_, Bt_, By_, Bz_) 1.6 I (1995.10-2000.08) 79km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1590 ABE

CZH1590 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1590
173.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1590

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
System hamulcowyATE
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]268
sparowany numer artykułuCZH1591
Średnica tłoka [mm]38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1590 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: CHEVROLET CRUZE, TRAX, VOLT, OPEL AMPERA, ASTRA J, ASTRA J GTC, ASTRA J/HATCHBACK, CASCADA, ZAFIRA C 1.3D-2.0D 05.09-
numery OEM:
OPEL      13300861
OPEL      13300863
OPEL      542108
OPEL      542192
OPEL      95520041
OPEL      95520064
VAUXHALL      13300861
VAUXHALL      13300863
CHEVROLET      13324900
CHEVROLET      13324902
CHEVROLET      13365454
CHEVROLET      13365456
zamienniki:
F 10 016
brak
BREMBO
J3210920
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1590 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu