Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » AT12017 at autoteile

DRĄŻEK KIEROWNICZY VW TRANSPORTER IV AT12017 AT AUTOTEILE

51.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AT12017

producent:

AT AUTOTEILE

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie DRĄŻEK KIEROWNICZY VW TRANSPORTER IV AT12017 AT AUTOTEILE

DRĄŻEK KIEROWNICZY VW TRANSPORTER IV AT12017 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE DRĄŻEK KIEROWNICZY VW TRANSPORTER IV AT12017 producenta AT AUTOTEILE

VOLKSWAGEN

701419803C, 701419803D, 701419803E, 701419810, 702419804A, 702419804B, 702419804C

numery OEM:
AUDI      702 419 804 A
AUDI      702 419 804 C
VOLKSWAGEN      701 419 803 C
VOLKSWAGEN      701 419 803 D
VOLKSWAGEN      701 419 803 E
VOLKSWAGEN      701 419 810
VOLKSWAGEN      702 419 804 A
VOLKSWAGEN      702 419 804 B
VOLKSWAGEN      702 419 804 C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie DRĄŻEK KIEROWNICZY VW TRANSPORTER IV AT12017 AT AUTOTEILE w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.