Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3, PV3) 1.5 TSI e-TEC (2020.11-???) 150km » D1037 seinsa autofren
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv (nx3, Nn3, Pv3) 1.5 Tsi E-tec (2020.11-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1037 SEINSA AUTOFREN

D1037 Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa SEINSA AUTOFREN
autofren D1037
Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1037
D1037
autofren D1037 Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek
1 szt. wysyłka Środa
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

D1037

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]27
nr EAN8430320010090

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1037 SEINSA AUTOFREN

AUTOFREN Reperaturka pompy hamulcowej DB 207 27MM
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
127010
brak
FRENKIT

Zastosowanie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1037 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1037 SEINSA AUTOFREN:

Mariusz, Łęgowo
2019-11-10
 5/5
POLECAM...
Michał, Konstantynów Łódzki
2025-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.