Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda 121 II (DB) 1.3 16V (DB3PA) (1990.11-1996.03) 53km » D4013 seinsa autofren
wybrany samochód: 
Mazda 121 Ii (db) 1.3 16v (db3pa) (1990.11-1996.03) 53km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4013 SEINSA AUTOFREN

D4013 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SEINSA AUTOFREN
autofren D4013
Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4013
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (32 ocen)
numer części:

D4013

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Średnica [mm]48
System hamulcowyBENDIX-BOSCH
nr EAN8430320016580

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4013 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego przód P (średnica tłoczka: 48) pasuje do: ALFA ROMEO 155, AUDI 100 C2, 100 C3, 100 C4, 80 B2, 80 B3, 80 B4, 90 B2, 90 B3, COUPE B2, BMW 3 (E30) 0.9-4.2 09.71-
numery OEM:
LADA      2101-3501011-02
LADA      2101-3501180
SEAT      3899450
SEAT      38994510
SEAT      NE16500400
SEAT      SE127165068A
zamienniki:
RKS4853
brak
FTE automotive GmbH
3471
brak
A.B.S.

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4013 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4013 SEINSA AUTOFREN:

2020-05-15
 5/5
OK.
2020-02-18
 5/5
Kompletacja zamówienia sprawna, szybka wysyłka
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-11
 5/5
Kupiłem D4559 i jestem z niego zadowolony
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-10
 5/5
Jeszcze nie wymieniałem.
2023-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-08
 5/5
Ok
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-05
 5/5
zamiennik w/g opinii mechanika przewyższa jakością oryginał.
2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-04
 1/5
Nie otrzymałem, więc trudno się odnieść
2021-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-22
 5/5
zgodny z zamówieniem
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-16
 5/5
Cześć D41614C autofren już założona na ocenę muszę poczekać
2021-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-15
 5/5
OK.
2020-02-18
 5/5
Zamówiłem D4468 i dostawa była już na drugi dzień
2022-10-16
 5/5
Wszystko pasuje polecam.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu