Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen CRAFTER 30-50 Platforma / podwozie (2F_) 2.0 TDI (2013.11-2016.12) 114km » D4134 seinsa autofren
wybrany samochód: 
Volkswagen Crafter 30-50 Platforma / Podwozie (2f_) 2.0 Tdi (2013.11-2016.12) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4134 SEINSA AUTOFREN

D4134 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SEINSA AUTOFREN
autofren D4134
Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4134
24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (32 ocen)
numer części:

D4134

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Średnica [mm]57
System hamulcowyATE
SpecyfikacjaWITH GUIDE BOOTS
dla numeru OE90540169
nr EAN8430320017761

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4134 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego przód L/P (średnica tłoczka: 57)
numery OEM:
DAIHATSU      04476-87701
FORD      1002202
FORD      95VW2M032AA
OPEL      1605923
OPEL      90540169
SEAT      4A0698471
TOYOTA      04479-05020
CHEVROLET      90540169
VAG      4A0698471
VAG      7D0698471

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4134 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4134 SEINSA AUTOFREN:

2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-16
 5/5
Wszystko pasuje polecam.
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-16
 5/5
Cześć D41614C autofren już założona na ocenę muszę poczekać
2020-02-18
 5/5
Kompletacja zamówienia sprawna, szybka wysyłka
2022-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-11
 5/5
Kupiłem D4559 i jestem z niego zadowolony
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-08
 5/5
Ok
2024-04-04
 1/5
Nie otrzymałem, więc trudno się odnieść
2021-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-10
 5/5
Jeszcze nie wymieniałem.
2021-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-18
 5/5
Zamówiłem D4468 i dostawa była już na drugi dzień
2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-22
 5/5
zgodny z zamówieniem
2020-05-15
 5/5
OK.
2022-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-15
 5/5
OK.
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu