Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » D41624K seinsa autofren

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego tył L/P (średnica tłoczka: 32) D41624K SEINSA AUTOFREN

D41624K Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego tył L/P (średnica tłoczka: 32)  SEINSA AUTOFREN
104.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (32 ocen)
numer części:

D41624K

producent:

SEINSA AUTOFREN

Strona zabudowy Oś tylna
Średnica [mm] 32
System hamulcowy BENDIX
Specyfikacja WITH MECHANISM
Zestaw pełny 
nr EAN 8430320272863

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego tył L/P (średnica tłoczka: 32) D41624K SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego tył L/P (średnica tłoczka: 32) pasuje do: CITROEN XSARA, XSARA/HATCHBACK, ZX, PEUGEOT 206, 306 1.1-2.0D 07.92-12.07
numery OEM:
CITROËN      4401A2
CITROËN      4401A3
CITROËN      441065
CITROËN      441066
CITROËN      95666799
CITROËN      95666800
PEUGEOT      441065
PEUGEOT      441066
zamienniki:
0 204 103 277
brak
BOSCH
24.3327-1701.5
brak
ATE
24.3327-1702.5
brak
ATE
BHN184
brak
TRW
1301211955
brak
SBS
1301211956
brak
SBS
F 61 114
brak
BREMBO
F 61 115
brak
BREMBO

Zastosowanie Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego tył L/P (średnica tłoczka: 32) D41624K SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego tył L/P (średnica tłoczka: 32) D41624K SEINSA AUTOFREN:

2019-09-16
 5/5
Cześć D41614C autofren już założona na ocenę muszę poczekać
2023-06-08
 5/5
Ok
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-16
 5/5
Wszystko pasuje polecam.
2024-04-04
 1/5
Nie otrzymałem, więc trudno się odnieść
2021-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-15
 5/5
OK.
2020-02-18
 5/5
Zamówiłem D4468 i dostawa była już na drugi dzień
2022-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-15
 5/5
OK.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-22
 5/5
zgodny z zamówieniem
2020-05-11
 5/5
Kupiłem D4559 i jestem z niego zadowolony
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-18
 5/5
Kompletacja zamówienia sprawna, szybka wysyłka
2022-10-10
 5/5
Jeszcze nie wymieniałem.
2023-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu