Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.6 BiFuel (JA04) (1999.09-2001.04) 107km » D42023C seinsa autofren
wybrany samochód: 
Renault Scénic I Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (ja0/1_, Fa0_) 1.6 Bifuel (ja04) (1999.09-2001.04) 107km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D42023C SEINSA AUTOFREN

D42023C Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SEINSA AUTOFREN
autofren D42023C
Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D42023C
D42023C
autofren D42023C Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (32 ocen)
numer części:

D42023C

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Średnica [mm]48
System hamulcowyLUCAS
Zestaw pełny
dla numeru OE5943640
nr EAN8430320139739

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D42023C SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego przód L/P (średnica tłoczka: 48, z tłoczkiem) pasuje do: ABARTH RITMO, FIAT PUNTO, REGATA, RITMO, TEMPRA, TIPO, UNO, LANCIA DEDRA, DELTA I 1.1-2.0 05.81-06.06
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D42023C SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D42023C SEINSA AUTOFREN:

2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-18
 5/5
Zamówiłem D4468 i dostawa była już na drugi dzień
2022-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-15
 5/5
OK.
2020-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-15
 5/5
OK.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-16
 5/5
Wszystko pasuje polecam.
2022-10-10
 5/5
Jeszcze nie wymieniałem.
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-08
 5/5
Ok
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-04
 1/5
Nie otrzymałem, więc trudno się odnieść
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-16
 5/5
Cześć D41614C autofren już założona na ocenę muszę poczekać
2019-12-22
 5/5
zgodny z zamówieniem
2021-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-18
 5/5
Kompletacja zamówienia sprawna, szybka wysyłka
2022-05-05
 5/5
zamiennik w/g opinii mechanika przewyższa jakością oryginał.
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu