Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco DAILY III Skrzynia 35 S 10 (ANJA41A1, ANJA42A2, ANJA42AB, ANJA43A, ANJAV1A,... (2002.09-2007.07) 95km » D4954 seinsa autofren
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Skrzynia 35 S 10 (anja41a1, Anja42a2, Anja42ab, Anja43a, Anjav1a,... (2002.09-2007.07) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4954 SEINSA AUTOFREN

D4954 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SEINSA AUTOFREN
autofren D4954
Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4954
23.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (32 ocen)
numer części:

D4954

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Średnica [mm]51
nr EAN8430320083452

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4954 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego tył L/P (średnica tłoczka: 51) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 4,6-T (B906), SPRINTER 5-T (B906) 1.8-3.5 04.06-12.18
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4954 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D4954 SEINSA AUTOFREN:

2021-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-16
 5/5
Wszystko pasuje polecam.
2019-12-22
 5/5
zgodny z zamówieniem
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-18
 5/5
Zamówiłem D4468 i dostawa była już na drugi dzień
2024-04-04
 1/5
Nie otrzymałem, więc trudno się odnieść
2019-09-16
 5/5
Cześć D41614C autofren już założona na ocenę muszę poczekać
2020-05-11
 5/5
Kupiłem D4559 i jestem z niego zadowolony
2022-10-10
 5/5
Jeszcze nie wymieniałem.
2020-05-15
 5/5
OK.
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-05
 5/5
zamiennik w/g opinii mechanika przewyższa jakością oryginał.
2021-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-18
 5/5
Kompletacja zamówienia sprawna, szybka wysyłka
2020-05-15
 5/5
OK.
2020-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu