Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu » D8220 seinsa autofren

Zestaw osłon, wał napędowy D8220 SEINSA AUTOFREN

D8220 Zestaw osłon, wał napędowy SEINSA AUTOFREN
autofren D8220
Zestaw osłon, wał napędowy D8220
D8220
autofren D8220 Zestaw osłon, wał napędowy
Zestaw osłon, wał napędowy D8220 autofren
Zestaw osłon, wał napędowy D8220 autofren
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

D8220

producent:

SEINSA AUTOFREN

Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 78
Wysokość [mm] 92
nr EAN 8430320048932

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy D8220 SEINSA AUTOFREN

Osłona przegubu wewnątrz (fi: 24/78) (dł.92) (kpl.) pasuje do: HYUNDAI SONATA IV, TRAJET, XG, KIA MAGENTIS I 2.5/2.7/3.0 06.98-07.08
numery OEM:
HYUNDAI      49508-38650
HYUNDAI      49508-39800

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy D8220 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw osłon, wał napędowy D8220 SEINSA AUTOFREN:

2020-02-02
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl
2020-02-02
 5/5
Części autofren są godne polecenia
2020-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.