Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Ssangyong REXTON / REXTON II (GAB_) 2.7 Xdi 4x4 (2011.03-2013.04) 160km » D8447 seinsa autofren
wybrany samochód: 
Ssangyong Rexton / Rexton Ii (gab_) 2.7 Xdi 4x4 (2011.03-2013.04) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy D8447 SEINSA AUTOFREN

D8447 Zestaw osłon, wał napędowy SEINSA AUTOFREN
autofren D8447
Zestaw osłon, wał napędowy D8447
44.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

D8447

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm]31
Średnica wewnętrzna 2 [mm]110
Wysokość [mm]112
nr EAN8430320208077

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy D8447 SEINSA AUTOFREN

Osłona przegubu zewnątrz (fi: 31/110) (dł.112) pasuje do: MITSUBISHI PAJERO CLASSIC, PAJERO II, PAJERO III 2.5D/3.2D/3.5 04.00-
numery OEM:
MITSUBISHI      MR528648
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy D8447 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw osłon, wał napędowy D8447 SEINSA AUTOFREN:

2020-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-02
 5/5
Części autofren są godne polecenia
2020-02-02
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.