Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu » D8511 seinsa autofren

Zestaw osłon, wał napędowy D8511 SEINSA AUTOFREN

D8511 Zestaw osłon, wał napędowy SEINSA AUTOFREN
autofren D8511
Zestaw osłon, wał napędowy D8511
D8511
autofren D8511 Zestaw osłon, wał napędowy
20.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

D8511

producent:

SEINSA AUTOFREN

Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 67
Wysokość [mm] 82
nr EAN 8430320125183

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy D8511 SEINSA AUTOFREN

Osłona przegubu wewnątrz (fi: 20/67) (dł.82) pasuje do: ALFA ROMEO MITO; FIAT FIORINO, FIORINO/MINIVAN, GRANDE PUNTO, IDEA, PUNTO, PUNTO EVO, PUNTO EVO/HATCHBACK, PUNTO/HATCHBACK 1.33-2.8 05.95-
numery OEM:
BMW      31607518258
MITSUBISHI      MR911161
MITSUBISHI      MR911162
NISSAN      39741BM727
NISSAN      39741BM728
OPEL      1603226
ROVER      GDG163
ROVER      TDR100920

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy D8511 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw osłon, wał napędowy D8511 SEINSA AUTOFREN:

2020-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-02
 5/5
Części autofren są godne polecenia
2020-02-02
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.