Strona zabudowy | Oś tylna |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
Typ amortyzatora | Amortyzator nie podtrzymujący sprężyny |
Sposób mocowania amortyzatora | dolne oko |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
dla numeru PR | U55 |
nr EAN | 4025258847661 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator, BILSTEIN - B4 OE Replacement 19-302775 BILSTEIN
MERCEDES-BENZ | 177 320 00 02 | |
MERCEDES-BENZ | 177 320 03 00 | |
MERCEDES-BENZ | 177 320 05 02 | |
MERCEDES-BENZ | 177 320 63 00 | |
MERCEDES-BENZ | 177 320 64 00 | |
MERCEDES-BENZ | 177 320 66 00 | |
MERCEDES-BENZ | 177 326 07 00 | |
MERCEDES-BENZ | 177 326 08 00 | |
MERCEDES-BENZ | 177 326 16 00 | |
MERCEDES-BENZ | 177 326 17 00 | |
MERCEDES-BENZ | 247 320 00 31 | |
MERCEDES-BENZ | 247 320 36 00 | |
MERCEDES-BENZ | 247 320 62 04 | |
MERCEDES-BENZ | A 177 320 00 02 | |
MERCEDES-BENZ | A 177 320 03 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 177 320 05 02 | |
MERCEDES-BENZ | A 177 320 63 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 177 320 64 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 177 320 66 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 177 326 07 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 177 326 08 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 177 326 16 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 177 326 17 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 247 320 00 31 | |
MERCEDES-BENZ | A 247 320 27 02 | |
MERCEDES-BENZ | A 247 320 29 02 | |
MERCEDES-BENZ | A 247 320 30 02 | |
MERCEDES-BENZ | A 247 320 36 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 247 320 37 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 247 320 37 02 | |
MERCEDES-BENZ | A 247 320 61 04 | |
MERCEDES-BENZ | A 247 320 62 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 247 320 62 04 |
Zastosowanie Amortyzator, BILSTEIN - B4 OE Replacement 19-302775 BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator, BILSTEIN - B4 OE Replacement 19-302775 BILSTEIN:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.