Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Skoda KODIAQ II (PS7) 1.5 TSI mHEV (2024-???) 150km » 5910-07-038540PP blic
wybrany samochód: 
Skoda Kodiaq Ii (ps7) 1.5 Tsi Mhev (2024-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Napęd wycieraczek 5910-07-038540PP BLIC

5910-07-038540PP Napęd wycieraczek BLIC
blic 5910-07-038540PP
Napęd wycieraczek 5910-07-038540PP
5910-07-038540PP
blic 5910-07-038540PP Napęd wycieraczek
Napęd wycieraczek 5910-07-038540PP blic
256.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

5910-07-038540PP

producent:

BLIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
Ograniczenia producentaz silniczkiem elek.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Napęd wycieraczek 5910-07-038540PP BLIC

Mechanizm wycieraczek przód (z silnikiem) pasuje do: CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 04.06-12.17
numery OEM:
CITROËN      6405 PP
FIAT      13 406 830 80
FIAT      13 633 380 80
FIAT      13 633 380 80 PART
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Napęd wycieraczek 5910-07-038540PP BLIC w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.