Styk ostrzegawczy o zużyciu | ze zintegrowanym czujnikiem zużycia | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z podkładką wytłumiającą | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zamkiem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu | |
Numer artykułu zalecanego dodatku | 1 987 474 432 | |
Materiał | Low-Metallic | |
Oznaczenie kontrolne | ECE-R90 | |
Numer WVA | 23589 | |
Grubość [mm] | 20,4 | |
Wysokość [mm] | 66 | |
Wysokość 2 [mm] | 71,4 | |
Szerokość 1 [mm] | 155,2 | |
Szerokość 2 [mm] | 156,4 | |
Grubość 2 [mm] | 20,6 | |
System hamulcowy | ATE | |
nr EAN | 3165143955086 |
Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 0 986 424 797 BOSCH
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
1K0698151, 1K0698151C, 1K0698151E, 3C0698151, 3C0698151A, 3C0698151B, 3C0698151C, 3C0698151D, 3C0698151J, 5C0698151A, 5K0698151, 8J0698151, 8J0698151C, JZW698151B
1K0698151, 1K0698151C, 1K0698151E, 3C0698151, 3C0698151A, 3C0698151B, 3C0698151C, 3C0698151D, 3C0698151J, 5C0698151A, 5K0698151, 8J0698151, 8J0698151C, JZW698151B
1K0698151, 1K0698151C, 1K0698151E, 3C0698151, 3C0698151A, 3C0698151B, 3C0698151C, 3C0698151D, 3C0698151J, 5C0698151A, 5K0698151, 8J0698151, 8J0698151C, JZW698151B
1K0698151, 1K0698151C, 1K0698151E, 3C0698151, 3C0698151A, 3C0698151B, 3C0698151C, 3C0698151D, 3C0698151J, 5C0698151A, 5K0698151, 8J0698151, 8J0698151C, JZW698151B
AUDI | 1K0 698 151 | |
AUDI | 1K0 698 151 C | |
AUDI | 1K0 698 151 E | |
AUDI | 3C0 698 151 | |
AUDI | 3C0 698 151 A | |
AUDI | 3C0 698 151 B | |
AUDI | 3C0 698 151 C | |
AUDI | 3C0 698 151 D | |
AUDI | 3C0 698 151 J | |
AUDI | 5C0 698 151 A | |
AUDI | 5K0 698 151 | |
AUDI | 8J0 698 151 | |
AUDI | 8J0 698 151 C | |
AUDI | JZW 698 151 B | |
SEAT | 1K0 698 151 | |
SEAT | 1K0 698 151 C | |
SEAT | 1K0 698 151 E | |
SEAT | 3C0 698 151 | |
SEAT | 3C0 698 151 A | |
SEAT | 3C0 698 151 B | |
SEAT | 3C0 698 151 C | |
SEAT | 3C0 698 151 D | |
SEAT | 3C0 698 151 J | |
SEAT | 5C0 698 151 A | |
SEAT | 5K0 698 151 | |
SEAT | 8J0 698 151 | |
SEAT | 8J0 698 151 C | |
SEAT | JZW 698 151 B | |
SKODA | 1K0 698 151 | |
SKODA | 1K0 698 151 C | |
SKODA | 1K0 698 151 E | |
SKODA | 3C0 698 151 | |
SKODA | 3C0 698 151 A | |
SKODA | 3C0 698 151 B | |
SKODA | 3C0 698 151 C | |
SKODA | 3C0 698 151 D | |
SKODA | 3C0 698 151 J | |
SKODA | 5C0 698 151 A | |
SKODA | 5K0 698 151 | |
SKODA | 8J0 698 151 | |
SKODA | 8J0 698 151 C | |
SKODA | JZW 698 151 B | |
VOLKSWAGEN | 1K0 698 151 | |
VOLKSWAGEN | 1K0 698 151 C | |
VOLKSWAGEN | 1K0 698 151 E | |
VOLKSWAGEN | 3C0 698 151 | |
VOLKSWAGEN | 3C0 698 151 A | |
VOLKSWAGEN | 3C0 698 151 B | |
VOLKSWAGEN | 3C0 698 151 C | |
VOLKSWAGEN | 3C0 698 151 D | |
VOLKSWAGEN | 3C0 698 151 J | |
VOLKSWAGEN | 5C0 698 151 A | |
VOLKSWAGEN | 5K0 698 151 | |
VOLKSWAGEN | 8J0 698 151 | |
VOLKSWAGEN | 8J0 698 151 C | |
VOLKSWAGEN | JZW 698 151 B |
Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 0 986 424 797 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 0 986 424 797 BOSCH:
Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
Budowa i właściwości techniczne
Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.
Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
Dobór i eksploatacja
Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
Asortyment
W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.
Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.