Długość [mm] | 775 | |
Szerokość [mm] | 10 | |
Pas napędowy | z otwartymi bokami | |
Pas napędowy | zębaty | |
nr EAN | 3165141180077 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy 1 987 947 603 BOSCH
ALFA ROMEO | 60574777 | |
AUDI | 068 903 137 AC | |
AUDI | 068 903 137 S | |
AUSTIN | GFB 10775 | |
BMW | 11 72 1 264 728 | |
CITROËN | 1280 15 | |
CITROËN | 5750 30 | |
CITROËN | 5750 37 | |
CITROËN | 5750 90 | |
CITROËN | 91 536 302 | |
CITROËN | 95 495 585 | |
CITROËN | 95 496 930 | |
DAIHATSU | 99321 00770 000 | |
FIAT | 17 185 D | |
FIAT | 4434797 | |
FIAT | 5985207 | |
FIAT | 7533397 | |
FIAT | 7552380 | |
FIAT | 82398036 | |
FORD | 5013516 | |
FORD | 82EF 6C301 AA | |
FORD | A850X 8620 KA | |
ISUZU | 5-13671-026-0 | |
ISUZU | 8-94204-639-0 | |
ISUZU | 8-94207-229-0 | |
LANCIA | 4434797 | |
LANCIA | 7533397 | |
LANCIA | 7552380 | |
LANCIA | 82398036 | |
PEUGEOT | 1280 15 | |
PEUGEOT | 5750 30 | |
PEUGEOT | 5750 37 | |
PEUGEOT | 5750 90 | |
PEUGEOT | 91 536 302 | |
PEUGEOT | 95 495 585 | |
PEUGEOT | 95 496 930 | |
PORSCHE | 999 192 338 50 | |
ROVER | ERC 8852 | |
ROVER | GFB 10775 | |
SAAB | 837 911 | |
SUBARU | 80911 0010 | |
SUBARU | 80911 0060 | |
SUZUKI | 17521-73000 | |
SUZUKI | 17521-75100 | |
SUZUKI | 95141 78A20 000 | |
SUZUKI | 9514178A20 | |
TALBOT | 00 179 439 00 | |
TALBOT | 1280 15 | |
TOYOTA | 90916 02154 | |
TOYOTA | 90916 02273 | |
TOYOTA | 99321 00770 | |
TOYOTA | 99521 10770 | |
VOLKSWAGEN | 068 903 137 AC | |
VOLKSWAGEN | 068 903 137 AD | |
VOLKSWAGEN | 068 903 137 J | |
VOLKSWAGEN | 068 903 137 S | |
PERODUA | 90048-32076-000 | |
LAND ROVER | ERC 8852 |
Zastosowanie Pasek klinowy 1 987 947 603 BOSCH w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy 1 987 947 603 BOSCH:
Paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one również nazywane paskami rozrządu lub paskami zębatymi.
Paski klinowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak guma lub kevlar, i są zaprojektowane tak, aby były trwałe i odporne na ścieranie. Są one również odporne na działanie oleju i innych płynów, co jest szczególnie ważne w przypadku samochodów z silnikami z zapłonem samoczynnym.
Głównym zadaniem pasków klinowych jest przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one zazwyczaj umieszczane na wałku rozrządu i przenoszą siłę na wał korbowy, który napędza koła samochodu. Paski klinowe są również często stosowane do przenoszenia siły napędowej z silnika na sprężarkę klimatyzacji, pompę wody i inne elementy układu napędowego.
Paski klinowe są bardzo ważnym elementem samochodu i ich prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pasków klinowych i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone. W przeciwnym razie mogą one ulec przedwczesnemu zużyciu lub pęknięciu, co może prowadzić do poważnych awarii silnika.
Podsumowując, paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Ważne jest, aby regularnie sprawdzać ich stan i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone.Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.
Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020