Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Suzuki ALTO I (0S) 0.8 (SS80) (1982.06-1984.08) 39km » M 24 012 brembo
wybrany samochód: 
Suzuki Alto I (0s) 0.8 (ss80) (1982.06-1984.08) 39km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa M 24 012 BREMBO

M 24 012 Pompa hamulcowa BREMBO
244.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

M 24 012

producent:

BREMBO

Status produktu: Normalny
System hamulcowyTRW
otwór Ø [mm]22,2
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
MateriałŻeliwo
nr EAN8432509609385

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa M 24 012 BREMBO

numery OEM:
FORD      1007618
FORD      1015250
FORD      96FB2140EE
zamienniki:
402314
brak
VALEO
H22978.0.1
brak
FTE automotive GmbH
FHM1078
brak
FERODO
4006566
brak
GIRLING
822559
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa M 24 012 BREMBO w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.